jeudi 14 février 2013

Valentine's Day




On the eve of Valentine's Day 2013 I wish I could tell you all that I have amazing "newly wed" plans for tomorrow. But our plans are to do what A loves to do when he has off... Go to the movies. And I'm excited.

Not because the new movies out really excite me. Or the idea of sitting in a possibly bed bug infested NYC movie theater makes me feel like a risk taker. It doesn't. I'm excited to spend an evening with my husband.



But this post isn't to tell you all how madly in love with A I am, nor is to make anyone single feel badly. It's to wish you all a happy Valentine's Day.

I grew up in a family where Valentine's Day isn't just for lovers. It's to tell those you love you love them. To remind them. I still send cards to family and friends. Even if my cards this year will arrive late as I sent them yesterday and today.

Often enough I feel as though we, well I, don't tell those important to us we love them enough. So tomorrow, I will think of all of those I love, and hopefully tell each of them I love them. From my best friend growing up, to my HLP, to my wifey and of course Mama Bear. Not least of all my husband who is peacefully sleeping after waking up at 4am for work.



Thank you dear readers of Girls En Ville. Jade and I have a special place in our hearts for you, and love you too.

Happy Valentine's Day! Thank you for loving me, us, and Girls En Ville.



Je vous écrit la veille de Valentine's Day pas pour vous dire que j'ai des plans superb pour demain. Ni pour vous dire tout ce que je pense de mon mari, mon amour, A.

Je vous écrit car parfois je trouve qu'on ne dit pas assez souvent a nos familles et nos amis "je t'aime'."

Dans ma famille Valentine's Day n'était jamais juste pour des couples. C'était une journée pour faire souvenir aux proches qu'on les aime. J'envoie toujours des cartes et j'appel toujours des amis. C'est important pour moi car la vie n'arrête jamais. On a toujours des raisons pour ne pas appeler nos proches.

Demain j'appellerai mes amis pour leurs dire que je les aime. Ou au moins je vais envoyer des textos. Mais a vous, nos chères amis de Girls En Ville, je vous dis que Jadinou et moi vous apprécions beaucoup. Merci de nous avoir mis dans vos vies. Merci de nous permettre de vivre notre rêve de partager nos deux villes magiques avec vous. On vous aime tous.

Happy Valentine's Day! À vous tous, de nous deux.

Until next Time/ à bientôt
Poulpy

0 comments:

Enregistrer un commentaire

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | ewa network review